Добре дошли в моя блог!

Убедена съм, че всяко дете е миниатюрна енциклопедия – с всички нюанси на емоциите, откровеността, любопитството и със своята индивидуална житейска философия …нужно е само ние “големите”, да я прелистим и да се поучим от ежедневните уроци, които малките ни дават.

Няма по-добър съветник за гледане на дете от самото дете!

вторник, 14 септември 2010 г.

Първият учебен ден

***mama.bg***

Цветя за първия учебен ден!

Елисавета Багряна
Много съм послушна,
много съм добричка,
много грижи имам -
аз съм ученичка!
Първите уроци
виждат ми се тежки -
как да ги науча,
без да правя грешки?
Четенето лесно,
писането лесно,
но от таз задача
иде ми да плача.
О, кога ще стана
толкова голяма
че да зная всичко,
както знае мама!
***
Да си първокласник – то не е шега.
Колко много грижи имам аз сега.
По часовник ставам – времето следя,
мирно на чина си трябва да седя.
Пиша, пиша букви и чета на глас
и разказвам ясно и внимавам в час.
Много, много грижи имам аз сега.
Да си първокласник то не е шега!
***
Аз съм вашето Букварче
мило, вярно, вежливо другарче
от мен А, Б ще научите,
за да четете и да сполучите.
Аз съм на Букварчето
по- голямата сестра.
Читанка се наричам,
децата най обичам.
Крия много изненади
и който ме извади
и реши да ме чете,
с моите приказки
в миг ще порасте.
Аз съм математиката славна,
крия трудните задачи,
но не се плаши, юначе!
Ако умен си и слушаш в час,
ще ги решаваш ти в захлас.
И моята мисия е ясна -
за родния ни край разказвам аз.
Историята на Родината показвам,
разкривам красотата всеки час.
***
Звънкай, звънкай, звънкай пак
наш звънец любим и драг!
Към училището всички
да политнем като птички.
За наука зажаднели, да разтворим
книжки бели да четем, да четем.
С труд и песни умни, честни
да растем, да растем.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More